۱۴۰۰ آبان ۲۴, دوشنبه

اخوند نوروزی


 🔴آخوند نوروزی پس از موج محکومیت‌ها: مصاحبه من درباره اغتشاشگران آبان ۹۸ جعلی و تولید مجاهدین است:«مصاحبه

 منتشر شده از من درباره اغتشاشگران آبان ۹۸، جعلی بوده و تولید مجاهدین است»!

🔹«مجاهدین این خبر را پخش کردند که بنده جزو کسانی بودم که به مردم شلیک کردم»

🔹آخوند نوروزی آنگاه مدعی شد خبرنگاری که با او مصاحبه می‌کرده «جعلی» بوده و گفت: «احساس کردم این خبرنگار از مجاهدین باشد که قطعاً هم بود، گفتم می‌خواهید من را محاکمه کنید؟ سپس گوشی را قطع کردم!»

🔹پس از این اظهارات سراسیمه، سایت دیدبان حکومتی 

که این مصاحبه را با آخوند نوروزی ترتیب داده، ساعاتی پیش نوشت: «آقای نوروزی! مصاحبهٔ انجام شده، جعلی نبوده و «چنانکه در فایل صوتی مصاحبه موجود است، خبرنگار خود را معرفی کرده و تقاضای مصاحبه را مطرح می‌کند»!

🔹سایت دیدبان  آنگاه آخوند نوروزی را تهدید کرده و می‌نویسد: «این‌که مدعی شدید که این مصاحبه «تولید مجاهدین» بوده، قابل پیگرد قضایی است، جنابعالی باید متوجه تبعات اظهارنظر خود درباره «رسانه» و «خبرنگار» این رسانه باشید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...