۱۴۰۰ دی ۳, جمعه

مشکلات ورزشکاران زن ایرانی


 🔻شیرین نوبهاری:‌گفتند برو برای خودت ورزش کن اما نباید دیده شوی.


🔹شیرین نوبهاری، از نخستین زنان بدنساز ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با آرمین قبادی پاشا: «چند سال پیش که فشار روی ورزشکاران زن زیاد بود به دلیل تیپ بدنی‌ام که کمی متفاوت بود انگشت اتهام روی من قرار گرفت.»


🔹«به همین دلیل مخالفان از همان شروع کار وارد عمل شدند و خواستند این قضیه ادامه پیدا نکند تا دیگر زنان تشویق به فعالیت در رشته بدنسازی نشوند.»


🔹»به من توهین شد اما جایی نبود که شکایت کنم.»


🔹«از من قاطعانه خواسته شد از این ورزش و از هر نوع فعالیتی کناره‌گیری کنم و هیچگونه وجود خارجی نداشته باشم.»


🔹«گفتند نباید دیده شوی، می‌خواهی ورزش کنی برو برای خودت ورزش کن.»


🔹«با مسئولین حرف و پیشنهادی ندارم چون فکر نمی‌کنم چیزی قابل تغییر باشد.»


🔹«به زنان ایرانی می‌گویم اگر در ایران هستید برای سلامتی خودتان ورزش کنید چون به عنوان بدنساز در ایران فکر نمی‌کنم جایگاهی داشته باشید و وارد حاشیه خواهید شد.»


🔹«من در حال حاضر همان مسیر خودم را می‌روم و کنار نکشیدم. در اصل ماجرا چیزی تغییر نکرده و من برنامه خودم را داشتم، دارم و ادامه می‌دهم.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...