۱۴۰۰ دی ۱۰, جمعه

خالدپیر زاده از معاینه پزشک محروم شد


 🔴خالد پیرزاده، زندانی سیاسی پس از دوختن چشم خود، از دسترسی به پزشک محروم شد!


خالد پیرزاده، زندانی سیاسی در ایران با ارسال یک پیام صوتی از داخل زندان اعلام کرده است که در اقدامی اعتراضی چشم راست خود را دوخته و مقامات زندان هم او را از دسترسی به پزشک محروم کرده‌اند.


وی در این پیام که روز پنج‌شنبه نهم دی در توئیتر منتشر شد گفت: «من نسبت به وضعیت موجود مملکت، نسبت به اتفاقات متعددی که در این چند سال برایم افتاد و همچنین بی‌احترامی که به خانواده‌ام،‌ همسرم و دخترم کردند، اقدام به دوختن چشم راست خود کردم.»


پیرزاده در ادامه این پیام گفت:‌ «از همان لحظه‌ای که چشمم را دوختم، ممنوعیت مراجعه به پزشک به من دادند و نمی‌گذارند پزشک چشم من را معاینه کند. می‌گویند دستور است. حالا این دستور از کجا آمده،‌ نمی‌دانم.»


کانون مدافعان حقوق‌بشر پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ای خطاب به مقامات قضایی ایران و روسای زندان‌ها، نسبت به نقض آشکار حقوق زندانیان سیاسی اعتراض کرده و با اشاره به وضعیت خالد پیرزاده، نصرالله لشنی، سهیلا حجاب و محمد نجفی، خواستار توجه به رعایت قوانین و موازین بین‌المللی حقوق‌بشر شده بود!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...