۱۴۰۱ خرداد ۴, چهارشنبه

🔴 طعنه علی کریمی به بلشویک‌های جمهوری اسلامی


 🔴 طعنه علی کریمی به بلشویک‌های جمهوری اسلامی


علی کریمی با انتشار عکس سگ‌های امدادی که در عملیات‌های نجات [و البته امور جنایی و یافتن موادمخدر...] بکار گرفته می‌شوند، با طعنه به اشرار جمهوری اسلامی، نوشته: «تا دیروز نجس بودید، ولی شماها از خیلی‌ها تمیزتر و با معرفت‌ترین.


آخوندهای تهی مغز اسلامی، بدون هیچ دلیل منطقی و تنها از روی حماقت مذهبی، سگ را نجس می‌دانند. حال آنکه در قوانین اسلامی هم به هیچ وجه چنین چرندیانی گفته نشده است.


بر خلاف آخوندهای به‌ظاهر مسلمان، بزرگان «صوفیه» سگ را یک موجود بسیار ارزشمند می‌دانند و برای این جاندار ۱۰ صفت ویژه [از دیدگاه عرفانی و معنوی] می‌شمارند و می‌گویند که اگر انسانی این صفات شایسته را داشته باشد، به‌کمال می‌رسد. این صفات حتی در خطبه کلابیه امام اول شیعیان نیز آمده است. 


یعنی اگر باورمندان به مذاهب؛ کتاب‌های مذهبی خودرا درست مطالعه می‌کردند، هیچگاه فریب این ارازل و اوباش عمامه‌به‌سر و شارلاتان [در هر مذهبی] را نمی‌خوردند. البته حالا هم دست بکار شوند دیر نیست. جلوی ضرر را از هر جا بگیریم منفعت است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...