۱۴۰۱ تیر ۱, چهارشنبه

یادداشت حبیب افکاری خطاب به مردم ایران:

یادداشت حبیب افکاری خطاب به مردم ایران:


سلام خدمت مردم شریف ایران؛ حبیب افکاری هستم.

سال ۱۴۰۱ همچون سالهای اخیر برای مردم شریف و شجاع ایران پر از اتفاقات مختلف بوده است. برای کارگران، معلمان، بازنشستگان، دامداران و کشاورزان، بازاریان و کارخانه داران، بازداشتها و پرونده سازیها، اعتراضهای مردم شهرهای مختلف در پی گرانیها؛


سرکوب‌ها و جان سپردن هموطنانمان در اعتراض های خیابان و فاجعه متروپل و اعدام‌های پر تعداد عزیزانمان در جای جای ایران از جمله سیستان و بلوچستان از این دست وقایع است.


با عرض تسلیت به همه مردم ایران و خانواده های جان‌سپردگان، آرزومندم صبح امید بدمد و این خونهای جاری گشته، هموارکننده راه آزادی و نوید فردایی روشن برای فرزندانمان باشد.


اکنون که کاسبان بازار و شهرکهای صنعتی درپی سیاستهای اقتصادی حاکمیت همچون معلمان، بازنشستگان و کارگران به اعتصابات و اعتراضات سراسری پیوسته‌اند و با فریاد خود اعلام کرده‌اند که دیگر حاضر به تحمل شرایط موجود نیستند، پیوستن همه گروهها و اصناف به اعتصابات سراسری یک گام مهم و ضروریست.


تورم، اجاره‌بها، مالیات، تامین معیشت، بی‌آبی، هزینه‌های سلامت، بیکاری و... همگی ناشی از فساد،ریا و دروغ و بی‌قدری جان انسانها در حاکمیت جمهوری اسلامی است. ادامه شرایط موجود و ایجاد شکاف بیشتر، نتیجه‌ای جز از دست دادن شغل و دارایی و معیشت و کشاندن جامعه به ورطه کساد و تباهی ندارد.


به تجربه میدانیم که بی‌تفاوتی در برابر کوچکترین ستم‌ها نیز در نهایت به رشد و گسترش آن در همه ابعاد زندگی ما خواهد انجامید و با مقاومت جمعی قطعا پیروز خواهیم بود.


رهایی از این شر، تنها بدست خودمان امکان‌پذیر است و شما مردم شریف بارها ثابت کرده‌اید که شجاع‌ترین و همدل‌ترین ملت‌ها هستید.

مردم ایران، گروه‌ها و اصناف؛ به اعتصابات و اعتراضات سراسری بپیوندید.

برای بازپس گرفتن ایران، فداکارانه به میدان بیاییم.


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...