۱۴۰۱ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

علی خالقی یکی از قربانی های چشم اهل #کرمان




سلام 

من علی خالقی یکی از قربانی های چشم اهل #کرمان هستم.


روز ۲۳ مهر در تهران به سمت باشگاه می‌رفتم که باید از میدان آزادی رد می‌شدم دیدم پر از ماموره ولی معترضان در خیابان  نبودند، یهو دیدم یه خانوم وسط چندتا بسیجی و اطلاعاتی داشت شعار میداد من سرعتمو کم کردم که اگه خواستند کاری بکنن با این خانوم، جلوشونو بگیرم ولی خانومه رفت و تموم شد منم داشتم میرفتم که دو تا تیر پنت بال زدن تو پام حالا من بدون ماسک بدون کلاه یا حتی لباسی که کامل بپوشنه بودم و فقط داشتم می‌رفتم باشگاه.

برگشتم که بگم چرا میزنی که یهو تیر زد توی چشمم، همکارش گفت زدی تو چشمش گفت به درک و رفت.

ببینید اینا حتی به کسایی که کاری ندارند هم اینجوری حمله می‌کنند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...