۱۴۰۱ بهمن ۲۰, پنجشنبه

خشونت بیش از حد ماموران شهرداری در حضور نیروی انتظامی علیه ساکنان یک خانه


 شامل واژگان نامناسب


یک شهروند با ارسال این ویدئوی تکان دهنده از ورود به زور ماموران حکومتی که قصد اجرای حکم تخریب  خانه را داشتند، وی نوشته است که در جریان این حمله مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و جنینش سقط شده است. این اتفاق حدود یکماه پیش در قرچک ورامین رخ داده است. 


در این ویدئو شاهد خشونت بیش از حد ماموران شهرداری در حضور نیروی انتظامی علیه ساکنان این خانه هستیم. 

او می‌گوید هفت سال در این منزل بدون مشکل زندگی کرده اما به خاطر اینکه به تازگی یک مامور اطلاعاتی که روابطی در شهرداری و نیروهای سرکوبگر داشته به همسایگی آنها نقل مکان کرده است این مشکل برای آنها به وجود آمده است.


این شهروند اظهار می‌کند که پدر و برادرش از حدود یک ماه پیش در بازداشت هستند چون ماموران متوجه شده بودند که از آنها حین ارتکاب خشونت فیلم گرفته شده است. به آنها گفته شده فیلمها را بیاورید تا این دو نفر آزاد شوند.


او تاکید می‌کند که خانه‌شان هم سند و هم قولنامه دارد و این افراد صرفا به خاطر اعمال نفوذ همسایه اطلاعاتی آنها که حتی انها را تهدید به قتل کرده، دچار این مشکلات شده‌اند و صدایشان هم به جایی نمی‌رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...