۱۴۰۱ اسفند ۱۹, جمعه

گریه های پدر بهنوش بهرامی نیا که ۱۵ ماه است در ایران ناپدید شده است


 امیر بهرامی‌نیا، پدر بهنوش بهرامی‌نیا، شهروند ایرانی-کانادایی که از ۱۵ ماه پیش تاکنون در ایران ناپدید شده، روز گذشته در تلویزیون کانادایی «گلوبال نیوز» از تداوم بی‌اطلاعی او از وضعیت فرزندش خبر داد و گفت: «می‌دانم او ایران است. نه صداش رو شنیدم و نه دیدمش.»


خانواده بهنوش بهرامی‌نیا می‌گویند دو منبع در ایران که به دلایل امنیتی نمی‌توانند نام خود را فاش کنند، مدعی‌‌اند که جمهوری اسلامی او را به اتهام «تهدید علیه امنیت ملی» بازداشت کرده است. خانواده این شهروند ایرانی-کانادایی چنین اتهامی را رد می‌کنند. دولت جمهوری اسلامی نیز تاکنون درباره این موضوع اظهار نظری نکرده است.


بهنوش بهرامی‌نیا، زن ۳۵ ساله‌ای است که سال گذشته به همراه شریک زندگی‌اش، متیو (مجید) صفری در تهران ناپدید شد. این زوج در آبان ۱۴۰۰، کانادا را به مقصد تهران ترک کردند. پدر و مادر بهنوش می‌گویند که این زوج قصد داشتند به جزیره کیش در خلیج فارس سفر کنند. این خانواده با بهنوش در تماس بودند و رابطه نزدیکی داشتند، اما از زمان ورود به تهران در ۱۵ آبان ۱۴۰۰، خانواده از وضعیت آنها اطلاعی ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...