۱۴۰۲ دی ۷, پنجشنبه

ماجرای کشته شدن کیان پیرفلک و دستگیری مجاهد کورکور


 سال گذشته ۲۹ آذر ماه جمهوری اسلامی به روستای پرسوراخ لشکرکشی کرد و با ادوات جنگی سنگین به محل اقامت چند تن از مبارزان ایذه حمله کرد. در آن حمله محمود احمدی و حسین سعیدی کشته شدند و مجاهد کورکور بازداشت شد.

این آزادی‌خواهان، دادخواه کشته‌شدگان ایذه از جمله کیان پیرفلک، حامد سلحشور و میلاد سعیدیان‌جو بودند، در استوری اینستاگرام خود گفته بودند که برای دادخواهی آن‌ها مبارزه می‌کنند. اما حکومت به آن‌ها اتهام زد که آن‌ها مردم ایذه از جمله میان را کشتند. خانواده کیان پیرفلک، میلاد سعیدیان‌جو و چند خانواده دیگر بارها گفتند که این افراد برادرانشان بودند و قاتل نبوده‌اند. میثم پیرفلک در ویدیویی قاتل فرزندش را معرفی کرد، مادر کیان نیز بارها گفت که قاتل فرزندش نیروهای حکومتی بودند. این خانواده‌ها بابت این سخنانشان تاوان سنگینی داده‌اند.

جمهوری اسلامی محمود احمدی و حسین سعیدی را کشت و تا امروز پیکر آن‌ها را به خانواده‌هایشان تحویل نداده و در مکانی نامعلوم دفن کرده است. خانواده‌های ایل بختیاری، طبق رسوم‌شان لباس‌های این قهرمانان را در مراسمی به خاک سپردند و یادشان را گرامی داشتند.


مجاهد کورکور که سال گذشته در چنین روزی بازداشت شده بود، به اعدام محکوم شد و جانش در خطر است.


حسین سعیدی، در یکی از استوری‌های اینستاگرامش نوشته بود:

«این سر جلوی هیچ حکومتی خم‌شدنی نیست»، او به عهد خود وفا کرد و تا پای جان مقاومت کرد.


#ایذه #حسین_سعیدی #محمود_احمدی #مجاهد_کورکور #کمر_طهماسبی #مهدی_الماسی #مصطفی_احمدپور #حامد_سلحشور #کیان_پیرفلک #میلاد_سعیدیان_جو 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...