۱۴۰۲ دی ۷, پنجشنبه

سخنان مادری که فرزندش را به اتهام گذاشتن استوری بازداشت کرده اند


 سخنان مادری که فرزندش را به اتهام گذاشتن استوری بازداشت کرده اند. او سرپرست خانواده است


مادری که فرزندش را به اتهام گذاشتن استوری پیام صوتی بازداشت و بیش از دو ماه است که در بازداشت موقت نگه داشته اند.


وی سرپرست خانواده است. نیمی از روز را کار می کند تا مخارج زندگی اش را تامین کند. او مجبور است نیم دیگر روز را که باید به استراحت بپردازد، باید به پیگیری وضعیت فرزند بازداشت شده اش، در دادستانی، دادگاه و دیگر مراجع قضایی بگذراند.


او می گوید:

من زنی هستم که با تمام مشکلات در ایران زندگی میکنم.  ساعت شش صبح به خانه ام ریختند و فرزندم را ساعت شش صبح دستگیر کردند. پسرم را به جرم گذاشتن استوری در بازداشت موقت نگه داشته اند.

من در این دو ماه در دادگاه و پزشکی قانونی پیگیر وضعیت پسرم بودم.

از دادستان به شعبه، از شعبه به دادگاه کیفری و ... منتقل می شود و می گویند که صلاحیت رسیدگی به پرونده را نداریم. ...


#حقوق_بشر

#قیام_سراسری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...