۱۴۰۱ اردیبهشت ۴, یکشنبه

🖋نامه ای از یک دختر ایرانی به محمد ابن عبدالله پیامبر دین کامل اسلام!!!!!!

 🖋نامه ای از یک دختر ایرانی به  محمد ابن عبدالله پیامبر دین کامل اسلام!!!!!!


به نام انسان بخشنده مهربان...


میدانم زبانم را نمیدانی و الله تو فقط عربی میداند، اما در جهنم که پر از کفار است قطعا کسی هست که زبان من را بداند و عربی هم بلد باشد تا برایت ترجمه کند...


من یک دختر ایرانیم که طبق گفته ات خواندن و نوشتن برای من کراهت دارد (رسائل الشیعه ج ۲۰ ص ۱۷۶)  اما من خواندن و نوشتن را آموختم و دینت را شناختم...


هر چه آیات کتاب آسمانیت را جست و جو کردم، چیزی نیافتم که از حق و حقوق من دفاع کرده باشی، تو شاید زنان سرزمینت را از زنده به گور کردن نجات دادی، اما زنان سرزمین پارس را به اسارت کشاندی، بی شک خودت هم فکر نمیکردی دینت آنقدر گسترش یابد( ۹۲ انعام و ۷ شوری)


اما وقتی با وعده بهشت تعدادی را پیرو خود کردی به این پی بردی که دینت جهانی خواهد شد و مخصوص تمام انسانهاست ( اعراف۱۵۱ ) و مردمان زیادی را اسیر خود میکنی...


به تو تبریک میگویم زیرا ایرانی ها را اسیر کردی، به نظر من جایزه اسکار زیرک ترین و باهوش ترین فرد را باید به تو بدهند...


مردان و زنان سرزمین من که بی شک جا مانده اعرابی هستند که به سرزمین من حمله کردند و تعداد زیادی هم از جهنم تو میترسند، به خاطر دین تو بارها دیده ام به هموطن خود فحاشی میکنند، و زنان نیز بدون خواندن "تازی نامه" و برخی هم که در دام تفاسیر شیخ ها افتاده اند بدون پی بردن از افکارت  از آن دفاع میکنند...


انتظاری بیش از این نیست اینان از قادسیه خبر ندارند، و به جای بابک خرمدین در عزای حسین میگریند، هیچ کدام فتوح البلدان را نخوانده اند تا ببینند چگونه دینشان اسلام شده است...


بی شک "پیروز نهاوندی" و "بابک خرمدین" غریب این سرزمینند...


اینان کسانی هستند که توسط مبلغان دینت و ملایان مغزشویی شده اند، الگوی اینان به جای یوتاب و آرتمیس زنان تازی شده اند...


اینان حتی نمیدانند چرا میگویند زنان سیده شصت سالگی یائسه میشوند...؟


زنان سرزمین من حتی نمیدانند چرا دختر از سن ۹  سالگی به بلوغ میرسند، اگر هم بدانند دلایلی است کودکانه...؟


اینان نمیدانند چرا اجازه ی ازدواج دختر با پدر است، حتی معنای نکاح و خطبه عقد را نمیدانند وگرنه شرم داشتند که بر زبان خود بیاورند... 


تمدن باشکوه و بافرهنگ آریایی مرا دین تو خراب کرده و از ایران ویرانه ای بیش نمانده است...


اما این را بدان:


هنوز نوادگان "بابک خرمدین" و دیگر دلاوران هنوز زنده اند و اسیر خرافات نشده اند...


اگر دینت کامل است چرا حکم ارتداد و خروج از دینت را مرگ قرار دادی؟ (بخاری ج ۴/۷۵ و مغنی ۹/۱۶ رسائل الشیعه ج ۲ ص ۳۲۴ )


مگر انسان اشرف مخلوقات نیست؟ و عقل ندارد؟  قطعا اگر دین خوبی بود از آن خارج نمیشد...! اما من آگاهانه از دین تو خارج شدم و جهنم را به عشرتکده ی بهشت تو ترجیح میدهم...

عده ای از مردمان سرزمینم نمیدانند و نمیخواهند که بدانند، حق هم دارند جهنمی که تو وعده دادی خیلی ترسناک است...!


یک سوال... مگر همه ی پیامبران از سمت یک خدا برای هدایت بشر نیامده اند؟

پس چرا الله تو دستور داده است که از یهودیان و پیروان اهل کتاب جزبه دریافت کنی؟ (توبه ۲۹)


مگر دین کسی را میشود خرید؟

چرا خدای تو آنقدر علاقه به مال و ثروت دارد؟

(آیه ۴۱ انفال: یک پنجم غنایم متعلق به خدا و رسول خداست)


همه خدایان از نظر من افسانه ای هستند و به راستی که "خدای هر کس به اندازه خرد اوست..."


همه ما انسان هستیم و این خدایان و مذهب هستند که بین بشریت نفاق و تفرقه انداخته اند...


الله تو هم خدای جالبی ست، انسانی که تمام اصول انسانی را رعایت کند و فقط به وجود تو اعتقاد نداشته باشد را به جهنم میبرد و او را میسوزاند...؟!


به راستی که چه خدای عادلی است...!


منتظر جوابت هستم ای رسول خدا... 

و جواب این نامه را میتوانی توسط عفیر

(خر رسول الله که با او حرف زده است اصول کافی ج ۱ ص ۱۴۳ )

برای من ارسال کنی، 

نمیدانم چند سال نوری طول میکشد تا از آسمان هفتم به زمین برسد!  

فقط امیدوارم الله به من عمری بیشتر از نوح بدهد تا پاسخ خود را بدانم.

اگر جالب بود پخش کن رسالت ما افزایش آگاهی است

ایران را آزاد خواهیم کرد🌈


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...