۱۴۰۱ دی ۱۵, پنجشنبه

غزل رنج کش دختری که کور شد


 غزل رنجکش در یک توییت که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، نوشت: «حالا تمام خاطراتی رو که بیست و یک سال با دوچشمم ثبت کردم رو با یک چشم به خاطر میارم.»


غزل رنجکش، دانشجوی حقوق، به تاریخ‌ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ هنگامی که به خانه در بندرعباس باز می‌گشت مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای نیروهای امنیتی قرار گرفت و بینایی چشم راست خود را از دست داد. 


او پیش‌تر در پستی اینستاگرامی نوشته بود: «آخرین تصویری که چشم راستم ثبت کرد، لبخند آن شخص موقع شلیک کردن بود. من نمی‌توانم به خدا شکایت کنم بابت چشمی که تخلیه شد، چون من تنها شخصی نبودم که چشمم را از من گرفتند. خیلی‌ها بودند که چشم‌هایشان را از دست داده‌اند و در تنهایی و سکوت زجر کشیده‌اند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...