۱۴۰۱ دی ۱۵, پنجشنبه

رامین پورامین حامی حیوانات و محیط زیست و فعال اجتماعی به محاربه و اعدام محکوم شد







 رامین پورامین حامی حیوانات و محیط زیست و فعال اجتماعی روز شانزدهم آبان درحالی که در خانه دوستانش بوده است؛ توسط عوامل جمهوری اسلامی دستگیر می‌شود. او بعد از دستگیری به شدت مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته است. حالا دوستان و نزدیکان او می‌گویند که به محاربه متهم و محکوم شده است.


رامین پورامین پیش از دستگیری، در خیابان مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای سرکوبگران قرار گرفته بود و همان زمان در ویدئویی که از خود با سر و صورت خونین منتشر کرد، از مردم ایران خواسته بود که در خانه ننشینند و به خیابان بیایند.


حالا سرکوبگران به خاطر شجاعت و آزادگی و حق‌خواهی او به شدت در حال آزار و شکنجه او هستند و با اینکه اطلاعرسانی درباره پرونده او به خاطر تهدید خانواده به سختی انجام می‌شود اما گفته شده است که احتمال اعدام او وجود دارد. 


خانواده رامین پورامین از جانب دستگاه امنیتی به شدت از اطلاع‌رسانی درباره سرنوشت او منع شده‌اند و به امید آزاد شدن عزیزشان سکوت کرده‌اند. اما دوستان و نزدیکان او و کسانی که این جوان شجاع و قلب مهربان و روح آزاده او را می‌شناسند؛ حالا به شدت نگران سلامتی و جان او هستند.


#مهسا_امینی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...