۱۴۰۱ دی ۳۰, جمعه

تیر خوردن الهه توکلیان

ارسالی از اسفراین#الهه_توکلیان توی اسفراین تیر خورد.. من دقیقا پشت سر ایشون بودم.. ما هیچ کاری نمی‌کردیم، جز شعار دادن.. دور میدون مرکزی شهر (امام خمینی) بودیم.. یه طرف، یه جوونی بنر خامنه‌ای رو پاره کرد.. همونجا با ساچمه زدن.. اون کسی هم که تفنگ دستش بود #امین_قلی‌زاده است.. بعدش ما اینور میدون بودیم، داشتیم شعار می‌دادیم.. یه افسر نیروی انتظامی اومد گفت اگه بنر پاره کنین دهنتون سرویسه.. ما هم گفتیم، ما صرفا شعار میدیم.. چند دقیقه بعدش همین امین قلی‌زاده اومد روبرومون وایستاد، بدون اینکه هیچ دلیلی داشته باشه، تفنگ رو گرفت سمتمون و شلیک کرد. تنها فقط به این دلیل چشم من مثل این بنده خدا نشد، چون جلوتر از من بود.. این امین قلی‌زاده هم راست راست داره تو شهر میگرده..من فقط دو نفر تو ذهنم هستن  یکی همین امین قلی‌زاده است.. یکی هم رئیس بانک صادرات اسفراینه.. حسین نگهبان... لباس شخصی بود اون شب.. یه بچه ۱۶، ۱۷ ساله رو گرفته بود زیر بغلش داشت می‌برد.. 

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران                  

#مهسا_امینی                                              

#vvmiran 

@baschariyat

#MahsaAmini

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...