۱۴۰۱ دی ۳۰, جمعه

بازداشت سنگ قبر تراش محمد حسینی


 کاملیا سجادیان، مادر #محمدحسن_ترکمان، از کشته شده‌های خیزش سراسری، در توییتی نوشت:«چند روز پیش بادوست خوبم صحبت کردم برای سنگ مزار #سید_محمد_حسینی ،دیشب به من خبر داد سنگ تراش و شاگردانش را به جرم اندازه‌گیری قبر بازداشت کرده‌اند، دوستانم را هم همینطور، حال اینکه تا این اندازه توحش را هیچ جای دنیا ندیده بودم، اما حکومتی که خود را قدرت منطقه‌ای میداند که از خاک و سنگ مزار متوفی‌ای بترسد، ترس که نه، وحشت، قدرت منطقه‌ای که تمام این مدت کشورهای عقب مانده راهار کند تا مثل سگ هار زنجیر پاره کرده و به مردم کشورم حمله کنند،خاک برسرتان که کمترین حرمتی به کسی که از دنیا رفته هم نمی‌گذارید حتی حرمت سید بودنش را هم نگه نداشته اید، امادوستانم به من گفتند بالاخره این کار رو انجام خواهند داد. امروز من مادر سید محمد حسینی و محمدحسن‌ها هستم، برای بچه‌ای یتیم که حتی مادری نداشت برایش گریه کند مادری میکنم، من مادر محمدحسن ترکمان و سیدمحمدحسینی وهمه محمد ها هستم، من مادر مظلومیت مردم کشورم هستم.»

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

#مهسا_امینی

#vvmiran

@baschariyat

#MahsaAmini

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت

  قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی، شکنجه‌گری در لباس قضاوت او از قضاتی است که در سال ۹۷ بعنوان یکی از ۵ قاضی مجازات‌های جایگزین حبس در قضاییه فاس...